سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دغدغه (هندسه عقل سابق)
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه سید‌حسن خمینی در جایگاه سخنرانی حاضر شد تا برای مردم سخنرانی کند.


شدت شعارهای مردم مانند «مرگ بر موسوی»، نواده روح الله سید حسن نصرالله، بصیرت حاج احمد هدیه به بستگانش به حدی بود که سید حسن خمینی نتواند به سخنان خود ادامه دهد.


پس از پایان سخنان نیمه تمام سید حسن خمینی، در حالی است که رهبری معظم انقلاب در بدو ورود به سِن و در هنگام ابراز لطف به ملتی که مشغول سر دادن شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه بودند، سید حسن را که هنوز از بالای سن پایین نرفته بود را در آغوش گرفته و می بوسد.



عکس نوشت: سید حسن داره به چی فکر می کنه؟


این اتفاق دارای چند نکته در خور توجه بود:


اول سید حسن در حالی که می بایست بعد از سخنرانی نیمه تمام خود به پایین سین برود همان جا میایستد. به گفته بسیاری از شاهدان سید حسن خمینی به سوی رهبری رفت و صورت خود را به علامت آمادگی برای روبوسی نزدیک چهره مبارک حضرت آقا برد. و تلاش کرد تا با دیده بوسی با رهبر انقلاب، تو دهنی محکمی که از ملت خورده بود را جبران کند!


دوم  این اتفاق به بقیه کسانی که در سمت فتنه قرار داشتند ، و پیش از انتخابات از آنها حمایت می کردند و بعد از انتخابات با سکوت خود آنها را همراهی می نمودند ، اعلام کرد که ملت با هیچ کس حتی اگر از خاندان امام باشد شوخی ندارد.


سوم عطوفت رهبری نیز دارای پیغام دیگری بود و آن اینکه کسانی که می ترسند مردم بخاطر اعمالشان آنها را نبخشد، می توانند با مراجعه به رهبری و اعلام ندامت، رهبری را شفیع خود در نزد مردم خشمگین قرار دهند.



نویسنده : یاسر عادلی » ساعت 11:43 صبح روز یکشنبه 89 تیر 6


<      1   2