سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تیر 1389 - دغدغه (هندسه عقل سابق)

متاسفانه رفتار برخی از پییشروان (نه به زعم برخی ها سران) جنبش سبزبیانگر موضعی غیرشفاف و آمیخته با خیانت است.
به عنوان مثال می توان از محمد خاتمی که به مدت دو دوره چهار ساله رئیس جمهور ایران بوده است و در زمان ریاست جمهوری او، حرکت مدنی 18خرداد 78 به وقوع پیوسته که با عدم همراهی مناسب وی به شکست انجامید.

خاتمی

در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی از او به عنوان یگانه رهبر اصلاحات و منجی ایران نام برده می شد و هنوز هم بسیاری از مردم با به یاد اوردن خاطرات آن دوره، از او به نیکی یاد می کنند؛ اما آیا محمد خاتمی لیاقت این محبت ها را دارد؟



نویسنده : یاسر عادلی » ساعت 11:41 صبح روز یکشنبه 89 تیر 6


چند روز خبر حمله به ابطحی در فضای مجازی بازتاب گسترده ای در محافل خبری و سایبری داشت.
محمدعلی ابطحی در صفحه فیس بوک خود جزئیات کامل حمله امروز به وی در شهرری را منتشر کرد.
پارلمان نیوز به نقل از صفحه فیس بوک ابطحی نوشت:
صبح امروز در پایان جلسه ای که بمناسبت یادبود استادم مرحوم میرزا جواد تهرانی در شهر ری شرکت کرده بودم در حین خروج مورد حمله چند نفر لباس شخصی قرار گرفتم و بعد در وسط بزرگراه نزدیک حرم یک اتومبیل پراید جلویم پیچید و چندین موتور سوار با لگد و کابل و چاقو به اتومبیلم حمله کردند و شیشه ها را شکستند و گاز اشک آور به داخل اتومبیلم انداختند و من توانستم به شکل معجزه آسائی از آن منطقه با شیشه های شکسته و چشم پر اشک خارج شوم. خدا رحمم کرد.»


  
عکس نوشت: حیف این ماشین نبود

تامل در این موضوع سوالاتی رو در ذهن ایجاد می کنه...
اول اینکه هر اقدامی با هدفی انجام میشه، هدف این لباس شخصی ها چی بوده؟
دوم مطمئنا شخصیت لباس شخصی ها می بایست برای اقای ابطی روشن باشه، که سبز بودند یا نه؟ که البته سکوت آقای ابطحی و مواضع اخیر ایشون گویای آن هست...
سوم چرا لباس شخصی ها از این روش برای رسیدن به اهدافشون استفاده کردند؟
چهارم چرا این اتفاق ها دقیقا در نزدیک ایام 22 خرداد در حال انجام است؟
و چندین سوال دیگه..؟؟؟

 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن1- فیلم تبلیغاتی کروبی وقتی پرسی: شما حاله نور می بینید؟



نویسنده : یاسر عادلی » ساعت 11:41 صبح روز یکشنبه 89 تیر 6


کیک و ساندیس

عکس نوشت: کیک و ساندیس های ما رو پس بدید...



نویسنده : یاسر عادلی » ساعت 11:40 صبح روز یکشنبه 89 تیر 6


14 خرداد پارسال یادش بخیر ، ساعت 10 صبح بود سخنرانی سید حسن خمینی رو از تلویزیون می شنیدیم، و جواب دندان شکن حامیان احمدی نژاد که بعد از سخنرانی تبلیغاتی او که با شعار "احمدی ، احمدی ، حمایتت می کنیم" همراه بود. همین شعار مردم شعور زیادی در ما ایجاد کرد که هر جور شده می بایست در این مراسم شرکت کنیم.

همه سریع حاضر شدیم و سوار ماشین شدیم و یک عکس احمدی نزاد هم پشت ماشین زدیم، تو راه هر ماشینی عکس کاندیدای مورد نظرش رو زده بود. تو ماشین رادیو رو هم روشن کرده بودیم و صحبت های شور آفرین رهبری رو می شنیدیم و کلی حال می کردیم. به علت خاطر جمعیت زیاد ماشینمون رو به دورترین پارکینگ حرم راهنمایی کردن، و مجبور شدیم کلی راه بریم تا به محل سخنرانی برسیم. تو راه هم بلندگو های زیادی نصب کرده بودن و صحبت های رهبری رو می شنیدیم. و تا رسیدیم به محل سخنرانی مراسم تموم شده بود!

برای همین امسال تصمیم گرفتم اول صبح برم و از ابتدای صحبت های رهبری در مراسم حضور داشته باشم.



نویسنده : یاسر عادلی » ساعت 11:39 صبح روز یکشنبه 89 تیر 6